Fiskpinnar med mos

Igår träffades jag, Fifi, Sara och Dante i skogen, det blev en 2,6 km runda med massor av snack. Det är riktigt avslappnande att komma till skogen. Efter detta körde vi och lämnade Fifi hemma, lämnade min bil, lämnade Dante hemma hos Sara, körde och handlade fiskpinnar och kladdkaka på coop, sen hem till mig och gjorde mat :). Åt och sen åt vi lite till, ja kladdkaka ..

Sen var min astma rätt jobbig och det hade varit skönt att få sova gott för en gångsskull. Så i samma veva som Sara skulle dra sig hem, körde vi bort till Ahlmansgatan, jag och mamma. Där fick vi vänta i mer än 1½ timme. Personer som skadat fingert lite och behövde ett plåster gick före mig. Fyfan vad arg jag var. Och när jag väl kom in och fick träffa en läkare, inte fan hade jag någon astma kvar (vi stod ju still och väntade dessa timmarna). Så jag fick inte ens inhalera. Nej men hade berättade att jag kunde börja ta min pulmicort. MEN FAN TA DEN. Tänker verkligen inte ta den nu bara för det. Just ja, glömde berätta att detta besöket inkl. väntetiden kostade 300 jävla kronor. Fyfan!

Det räckte ju gott och väl med att gå till bilen, och då måste jag tillägga att vi hade den närmsta platsen utanför, för att min astma skulle komma. Tack så mycket för NOTHING! Åkte hem och surade/hade svårt att andas. Pratade lite med älskling vid halv tolv sen somnade jag.

Imorse var det dax att gå till tandläkaren, inga hål eller något, duktigt Vivi :). Sen brummade jag bort till Ikea där det blev frukost med Mallan och Helen aka. Perkele. Blev även ett långt gå pass i hela varuhuset och belönade mig själv med mjukglass utanför, flickorna åt korv och pizza men jag ville vara lite nyttig ...
Haha, det var ett skämt.

Körde till Panduro för Malin behövde handla lite till ramarna hon köpte på ikea sedan skiljdes vi åt och nu sitter jag här hemma. Jag smakar fortf. banan mellan tänderna..


Jao, vad som mer händer idag har jag ingen aning om, men det kommer.. Tänkte kolla hur mitt kortkonto mår också, kan ju hoppas på lite pengar som kommit in. Jaja!


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0