En blomma

Jag minns inte vad jag skrev igår och jag vet inte heller vad jag ska skriva idag.
Totalt onödigt faktist.

Jo, igår var vi och spelade bingo. Det är kul. Men inte när tanterna hinner före!

Annars? Hoppas saker och ting ska lösa sig, gärna idag men det vore lika troligt som att jag inte heter Veronica. Så det kan man bara hoppas på.. Inte undra på huvudvärken alltså.

Dessutom är min astma fortfarande jätte jobbig. På 24 h har jag tagit den 4/5 ggr. Om jag skulle tagit den så mycket jag behövt hade det lätt varit det dubbla. Men bieffekterna är så jobbiga. Man känner sig hyper för pulsen fördubblas. Skakar osv.

Nej inte lönt att skriva vidare..


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0