En annan Måndag

Igår var en trevlig dag. Lagom bakis på morgonen men efter en frukost bestående av litervis blåbärssoppa och en bulle var jag backontrack, nästan .. Fötterna, AJAJ. Jag gick barfota till bilen och från bilen när jag blev släppt hemma av älskling. Hoppade in i duschen och vid två gick vi på cirkus, efter denna blev det mos på Orvars och sedan körde vi till Bo01 så barnen (läs: Jonas och Fifi) fick lekt av sig lite. Blev avsläppt hos älskling där det blev lite tv och sen mat. Därefter blev det att vi skulle tvätta bilen och kolla på bilar, jag somnade. Vid åtta (?) somnade jag i bilen och sov hela tiden när bilen blev tvättat och vi var på strippen. Blev avsläppt hemma och gick direkt upp och somnade om. Vaknade klockan åtta i morse, lagom mysig sådär.

Fast första gången jag vaknade imorse var för att jag grät. Drömde att jag tydligen hade en storebror som var någonting dvärg liknande. Fast det var lite benjamin button över honom, han var väldigt gammal. Sen fick jag reda på att han gått bort, det var då jag grät. Konstigaste var att vi hittade honom på Oxie centrum och han satt där i en barnvagn som han levde i? Den var iallafall blå.

Idag har jag inget speciellt planerat. Utan att jag har dåligt samvete för att jag inte har hört av mig till the party people sen lördags.... Ska handla med mamma också, så nu ska jag upp och fixa mig!


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0