Daily news update

Visst är det det ni vill ha? En daglig uppdatering om mitt liv. I'll give it to you.

Imorse blev det frukost på Ikea, ja stammisarna Borg. Haha, mycket gott och det är två bullar, smör, ost, prickekorv, skinka och antingen te eller kaffe. Det kostar 10 kronor. Tänk vad man kan få för tio kronor i vanliga fall, det är inte mycket kan jag lova! Så det var en trevlig utflykt för oss arbetssökande, höhö.

Sen körde vi en runda bort till .... Den skogen som ligger vid .. Landet ;p. Haha, Bokskogen! Så var det ja. Där kollade vi på bambis. Sen körde vi hem och nu för ett tag sedan la jag och Malin på i telefonen men vi pratade non stop i minst en timme kan jag tänka mig. Well det behövdes väl ges lite updates till varandra också. Eller inte "väl", det behövdes! :)

Flera dagar i streck har jag velat gå i skogen och egentligen var det tänkt att jag och min "granne" Natalie/Måsen/Månsson skulle detta idag, vi har iförsig inte hörts idag, än. Men kolla vädert. Så jävla regnigt! Funderar om jag ska lägga andra lagert BUS nu, eller om jag ska ut sen, för då kommer allt regna bort. Det optimalaste hade ju varit att duscha nu, BUS'a sig sen och sedan stanna inne hela dagen, meeen det låter inte så kul..

Hade tänkt försöka få tag på Mås och sedan kanske en spillevink till :).

Fan vad jag är sugen på godis.
Fan fan fan.
Och alla mina goda salta klubbor är slut.
Dax att ta en runda till Gottelisa?

Däremot är det tid att gå igenom blogglistan och avsluta rundan på facebook!

Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0