Can't remember what I did last night, everything, everything is still a blur

Kvällen började med att Mallan hämtade mig vid åtta ungefär.. Så körde vi rally broom broom till Katrin, där blev det förfest tills klockan blev strax över elva, på partydödaren (buss..). Hoppade av på Gustav och mötte upp Zacco :). Vidare till White där det dansades och stojades. Vid två ungefär anlände min taxi och mina fötter gjorde så ont .. Dessutom fattar jag inte hur min kropp beter sig. Om någon känner någon som ärligt blir berusad av två (33cl) 4,5 räck upp en hand. Okej, någon shot, men det är extremt billig fylla. Haha, nej ingen äcklig fylla, utan lite lagom. Men som ni antagligen vet är jag ju känsliga Vivi, (haha?) och det räckte gott och väl för min del. Mådde inte bra men inte kass heller, men jao. Sensitive life of me.

Nu ska vi packa ihop från frukostbordet och köra hem till mig, så jag kan duscha och göra vid mig för om ca två timmar ska vi på cirkus! Jaaaapp. Annars vill jag bara ha slappedag, vilar upp mig inför jobbdagarna. Måste ladda på ipoden med massor av bra musik så jag kan somna ok när vi är iväg.. Har inte fått reda på hur vi ska bo, men det känns som om det blir vandrarhotell (det är ju billigast så..).

Nej nu kallar Jonas att jag ska komma upp och packa ihop mina saker så vi kan köra.
Ah mrs strukturerad, not! Tack för en trevligt kväll/natt igår ;*


Smack !


Kommentarer
Postat av: mallan

tack och hej att jag mådde piss idag vilket aldrig händer annars! Men, det har klarnat till nu och jag är övernöjd med gårdagen <3

2009-09-20 @ 17:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0