You've got to show me something now,

Igår var jätte trevligt! Möte på AF på formiddagen, sen träffade jag Carru och vi gick massor i stan, sedan fortsatte vi på Entre och när vi kom på att parkeringstiden gått ut för 15 min sedan rusade vi till bilen och undertiden ringde Jonas och frågade om vi kunde hämta honom, perfa ju!

Jag handlade tre läppglans, två till mig och ett till mamma. Hittade fina tröjor/koftor som jag blev sugen på.. Så idag ska jag till Entre, men funderar på att skjuta på det lite så kunde jag hämtat älskling efter det eventuellt. Ska även en sväng inom triangeln och handla på H&M eventuellt. Ska åka dit med mamma och Fifi iallafall :).

Nu ska jag slänga på mig kläder och följa med och kolla på grisarna med mamma, Fifi och mormor, Nöff nöff!


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0