Måndagsångest?

Nu har helgen tagit slut, gud vad svårt det var att somna ensam igår.
Lyckades vid två och imorse ringde klockan halv sju, dax för träning!
Lagom TRÖTT kan jag lova!

Efter träning och solning (jaja 6 min!) så ringde Natalie herself till mig. Hade ett "kort" samtal om allt möjligt. Vi pratade om Kent och datorer. Haha, verkligen varierat. Ska försöka komma över till henne idag och prata lite till kanske :). Både Kent biljetter och dator. Om allt låter bra tar jag mig till banken och tömmer konton. Då är det dax för datorköp! Har tänkt på det under hela helgen nu och har kommit fram till att jag kommer inte kunna hitta ett bättre klipp.

Ska snart in i duschen också, ja jag är fräschaste. Borde höra med Sara också när det är biljettköp idag, skulle kunna kombinera det med ev. datorköpet. Har hela tiden sett framemot när lönen ska komma, men om jag handlar dator, är det nog lite plus-minus-noll, förhoppningsvis inte. Men skatt osv. ska ju också dras, det får jag nog tillbaka nästa år dock för känns inte som jag jobbar över pengagränsen detta året..

Kan ju fortsätta babbla på om min tråkiga ekonomi. Måste ta ut mer pengar för bilen behövs tankas, kontanterna räcker inte till biljetterna idag osv. HÄRLIGT! Nej något som ska bli härligt är min dusch som står först på listan.


Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0