Low ?

Inte förrens nu börjar jag allvarligt bli orolig för hur jag ska må på jobbet imorgon förmiddag. Om det varit någon jag jobbat med innan hade det inte varit något problem, då hade man bara kunnat babbla på. Imorgon är det ingen jag jobbat med innan. Haha! Imorgon lär bli lagom ball..

Ikväll lär bli mer än lagom ball!

Har inte sökt något jobb ..... Fan jag är inte ordentlig. Får ev. göra det på söndag om det finns tid då. Har iallafall fått kameran att funka på datorn nu, så jag kan ladda över bilderna alltså.

Funderar på om det snart är tid att hoppa in i duschen.. Blir väl så snart. Ska lägga fram sakerna jag ska ha med mig också. Galet.



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0