Let us do it just you and me,



"Ni är snygga, svettiga och sexiga!" -Det brukar vi på IndoorW passet få höra, haha. Hon är för gullig vår ledare och 'fan ta' gubben som tyckte att passet idag var jätte dåligt för det var "hög" musik. Självklart tycker alla olika men majoriteten (alla utom gubben) tycker att man behöver hög och pumpig musik för att kämpa ut sig totalt. Jaja, nästa gång går gubben därifrån och det gör inte mig något!


Jao, det var extremt kämpigt imorse, jag och älskling låg nämnligen och kollade på Johan Falk till halv tolv inatt. Vi brukar somna vid tio, elva.. Haha. Men jag klagar inte på att musiken på Friskis är för hög iallafall! Om man tycker att det är varning alltså ;P.

Idag har jag inga speciella planer. Eller jo. Fylla i spolarvätska så inte hela bilen blir kapputt och får pengarna in på kontot så jag kan skicka paketet till 08. Ska nog maila henne och berätta att jag inte fått de än men när jag får dem skickar jag paketet direkt..

Så så ser det ut idag.. Funderar på ett spontanbesök hos Malin också idag kanske :D. We'll see. Igår blev det köp av biljetter, finally. Funderar även på datorn... Det blir ju faktist 700 kr + nu iohmed säljet av kättingen och kapellet. Såg att guld priset gått upp med 20% också, men jag har inte hjärta nog att göra mig av med smyckena från överallt. Minnen! Men den där datorjävlen alltså.. Nu ska jag ta och träna magen. Sen när telefonen är ledig ska det bokas dressin!


Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0