Ett samtal för lyckan ?

Snart görs det nog ett samal enligt rubriken här hemma.
Vissa saker trodde jag inte fanns i Sverige.
Ibland är det tur att man inte vet allt..


Över till något annat. I två dagar har jag nu drogat She wolf med Shakira. Igår gav jag mig även tid till att kolla videon. Om någon har en snygg kropp är det väl ändå Shakira!  

Ikea då? STORT. Stämmer det att det är 6,5 km slinga om man går genom hela varuhuset? Hade varit ball såfall! Det jobbiga är att man har lite svårt att orientera sig där, men det lär man sig..

Ska snart slänga in mig själv på AF's hemsida och kolla jobb. Inte kul, men pengar behövs och det ska bli kul att se vad som kommer in imorgon. Tror nämnligen att det är dax för första lönen att dimpa ner på kontot. Dessutom blev hela min ekonomi lite bättre igår när det fanns pengar lite härochvar som är mina. Har tre olika banker och ca 7 konton.. Inte helt lätt att hålla koll då! Ska nu inom när-framtiden även placera om delas av pengarna i fonder som gett utdelning på bara ett halvår! Min plånboks ekonomi är riktigt kass däremot. Har 2000 på kontot som jag vill ge tillbaka till mamma och sen har jag ca 300 kr kvar såfall. Det räcker inte ens att tanka bilen med och det behövs :P. På den kontanta fronten är det lika tomt. Men jag känner mig inte så fattig som jag egentligen är, tur det!

Lite födelsedagar och så nu också, idag Jessica och Nemo, nästa helg Mojje..


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0