Ändå

Dagen började mysigt, men älskling i sängen och en underbar flickvän som erbjuder att köra honom till jobb, bara för man vill få de där sista mysiga minuterna tillsammans i sängen. När klockan ringde första gången var det innan sju. Sista gången efter sju, då blev det lite jallajalla till bilen och när vi kommit så långt som till Rosengård ringer Jonas arbetskamrat och säger att han blir sen. Vi väntade i bilen i mer än 30 min.. Haha!

Väl hemma blev det frukost och sen blev jag så trött. Massor av prat. Somnade, vaknade, åt lunch, gick upp till sängen, lämnade Fifi hos mormor, duschade och sen hade jag och mamma "eftermiddagsfika". Och för bara någon minut sedan ringde jobb, -"kan du jobba på onsdag?". Självklart! Några timmar på slagthuset i garderoben för Sydsvenskan, varför inte? Pengar är pengar och jag är ledigheten själv förövrigt! Jaja, inte på onsdag..

Annars just nu sitter jag och väntar på att Nicole ska höra av sig. Är det inte märkligt att jag tänkte på henne igår (med hennes citat) och att hon hörde av sig igårkväll och sa att hon skulle till Oxie, jag nästan bad om att få träffa henne. Det har gått ungefär ett år sedan nu, om inte mer. Helt galet. Ska bli jättekul att träffas :).

Ska väl snart upp och ta på mig kläder, sitter i myskläder för BUS'en ska torka..
Sen får väl tänderna ha sig en omgång också!


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0