Why should I be with you?

Torsdagar är lite jobbiga. Förhoppningsvis är jag sysselsatt denna dagen.

Idag lämnade jag datorn till mormor. Ångest om där är något kvar. Ska gå till henne imorgon efter träning osv. och se om vi kan återställa den totalt. Inte så intressant. Men ändå!


Idag var jag och älskling och tränade på gymmet. Wiho. Haha, man måste ha mycket diciplin på sig själv. Det har nog inte jag, därför funkar pass bra, man blir sjukt peppad. Nu sitter jag iallafall och kollar på killarnas träning. Eller kollar och kollar. Hehe, kollar resor ... Vem vill inte åka iväg när det är så trist här hemma? Igår sökte jag tom. jobb! Imorgon vill jag söka ett till. Men det jobbet vill jag verkligen ha, så det ska läggas ner tid på det, och ev. åka till företaget och lämna cv och personligt brev. Kan avslöja att det är ett heltidsjobb. Spännande!

Är sinnes hungrig, varför tänker man bara kakor och onyttigheter, aldrig så att man blir sugen på att käka knäckebröd eller keso? Är glad att jag inte blir sugen på sistnämnda förresten! Lite cocco pops blir gott när jag kommit hem. Så onödigt! Nej ska fixa något annat, kokta ägg, fan vad gott! 20 min kvar här sen hem.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0