Vi var alla en gång små..

Idag tog jag tag i mycket, japp. Riktigt duktig! Bakade och stog i, under första jäsningen ringde Malin och jäsningen blev inte på 30 min som den borde, utan två timmar! Tjugominuter senare (degen var groteskt stor!!) ringde Sara när jag stod och rullade ihop degen till lussekatter.. Trevligt! Pratade i ca 30 min sen jäste degen så mycket att det var dax atta rulla de sista nio (idag blev det 39 st) och då var Sara hemma också.

Har förövrigt läman tillbaka datorn till mormor, ångest. Och skickat in lönelapp för Oktober, 30 timmar, haha! Men nu ska jag bege mig ut till vändzonen, älskling hämtar mig om någon sekund så ska vi bort till Malin och fika. Senare ikväll blir det mys och film, "det är dax för fredagsmys.."


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0