Vi känner alltid samma sak

Sådär ja, landat vid datorn, för tidigt.
Men jag kände ett behov av att sätta mig här lite nu. Några dagar sedan senast.

I Lördags jobbade jag somsagt, gick brabra. Förutom några tråkiga skavmärken! Galet vad det kliar!
På kvällen skulle jag träffat Malin, men hon mådde inget vidare så jag tog mig till älsklingen och joinade tacokvällen där tsm med fam. Nyman, mycket trevligt! Somnade i soffan och efter ett tag kom Jonas och frågade om vi inte skulle gå upp (hrm, vi var egentligen JAG ;P). Somnade som en stock innan elva och sov gott hela natten. Jaja, lite, nej många krämpor från jobbet.

Söndag var en slappis dag, men jag kommer inte ihåg vad jag gjorde heller.. Jo jag kom med förslaget att jag och älskling bara skulle gå i stan och se nykära ut, hålla varandra i handen och sånt där tramsigt, så det gjorde vi. Det var mysigt. En mos på orvars senare var vi på väg mot bilen och sen har jag verkligen inget minne kvar!

Igår, Måndag blev det en crazy day. Tränade med Malin på morgonen, direkt hem och duschade sen fortfort till Ikea åt frukost, in på Bauhaus och kollade badrum. (VI HAR INGET BADRUM PÅ OVANVÅNINGEN, DET ÄR UTRIVET!?) Sen fick vi köra fortfort till Fifis skola och hämta henne. Jag gick hem med henne, mamma och jag åkte till coop, handlade mat. Åkte hem, fyllde min bil med SKIT (allt material från toan), körde med pappa till tippen kastade allt mojs. Sen till Biltema och handlade massa saker till min bil som behövdes, bla superbra torkarblad! Körde till drivethrun på Bauhaus och handlade reglar, (bräder som sitter i väggarna på svenska).

Sen hem, hann knappt byta om så var det dax för lite gym med älskling. När vi kom till HH, hade han glömt skor, blev mäkta arg så vi körde hem och hämtade skorjävlarna haha .. Sen åkte vi in till stan igen och tränade lite mer än en timme på gymmet. Galet men har kommit in i en bra rutin nu med "uppvärmningen" iallafall. Man blir lite mer än härligt svettig!


Idag hade jag bokat skivstångpass men efter noggranare efterforskning förstod jag att det fanns ett intro pass till skivstång, ett sånt pass har jag inte bokat :). Så jag avbokade mitt och funderar på vad jag ska göra idag? Är iallafall galet sugen på frukost! Senare idag ska jag träffa Malin, men det är några timmar kvar ...


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0