Uh.

Ischa, naglarna är i princip nertuggade, lika bra.. Haha, känner att det blivit lite knappert med tiden imorgon?! Tänker befinna mig hos Gummsi kl 10.00, kl 13.00 är det möte med AM, redan.. Tydligen sjukdom. Iallafall, sen vill jag träna .... Men måste duscha och fixa mig efteråt, sen blir det väl en fikasväng med älskling, någon har puschat på mig gott chaite nämnligen!

Nu är det bara en timme kvar till älskling hör av sig så vi kan komma iväg..
Solning, pass och gym, låter som en bra kombo! Right? Är så sugen på en runda i skogen också, men vart finns tiden till det? På Lördag blir det jobb.. Men pengar är bra så man får ju se det positivt! Hoppas på en bra konversation imorgon också kl 13.00, jag vet vad som är ok...

Hela helgen är också planerad, känner mig som en Sims som har hela sin rad uppe till vänster planerad; jobba, duscha, gå på toa, äta, dricka gott, skratta och ha kul, sova, vakna, må dåligt, dricka vatten, gå på toa, äta, träna..

NÄSTA VECKA ÄR DET SPRUT DAX. Jag vet inte vad jag tycker om det. Tänker bunkra upp med sjuksaker. Balerina kex (70 onödiga kalorier per kex, japp!), mysiga kläder, ingen träning, hemmalagad grönsakssoppa.. You name it! Något annat jag tänkt på är att i usa (man ser det på tv iallafall..) äter de alltid kycklingsoppa när de blivit sjuka, jag har aldrig ätit kycklingsoppa, haha!


Japp fördrivit tiden ytterligare lite nu.. Kan berätta att jag hade en verklig dröm i natt, jobbigt var det! Drömde att jag var gravid, Jonas var ungefär hela tiden vid min sida, kom in på sjukhuset och skulle föda. Mötte en sköterska och hon frågade vad jag gjorde där, min mage var inte så stor trots 9 månader! Svarade att jag skulle föda och hon frågade om det vara akut, men mina värkar hade inte kommit igång fullt ut, så jag fick komma till ett annat rum först, var nervös och rädd och ville inte föda, än. Kan inte föreställa mig hur det känns att ha värkar, liksom, var det känns i magen, men jag kände det i natt. Obehagligt att det var så verkligt! I drömmen hade jag bara några värkar då och då. Vet varför jag drömde som jag gjorde.. Pratade med Mia för någon dag sedan om hennes graviditeter har även pratat om tillökningen Amanda som kommit i älsklings släkt, samt egna barn. Tror ingen kan föreställa sig vad Jonas säger om det, hur han pratar om barn osv.. Det var tom så att jag idag tänkte och undrade om vissa bestik som fanns i Cervera katalogen hade funkat att mata en bebis med, hur inte-ok är inte det?


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0