Shiny car-carpets

Jag har verkligen gjort en rivstart av denna veckan! Även om det bokstavligt var jävligt segt och jobbigt att dra sig upp ur sängen imorse kom jag ändå upp, körde till Friskis, vaknade på vägen dit med pumpig David Guetta musik och sen mötte jag Malin, dax för IW 8.00! Efter passet väntade jag på Malin som skulle duscha och vara lite ordentlig. Körde henne till bilen och sen körde vi åt skiljda håll.

Jag körde hem till mormor och kollade hur det gått med datorn, det hade gått bra, henne granne har fixat den så den är som ny(=ingen ångest)! SÅ SKÖNT! Hon ville betala mig två tusen till för datorn men där sa jag stopp, slutade med att jag blev 500 "rikare". Det är inte därför jag går dit!!!! Igår kramade jag henne när jag hämtade Fifi, så idag sa mormor hon tyckte det var så mysigt och ja, det förstår jag. Jag och Jonas kramas minsta varje dag och mamma och jag kramas ungefär 2-6 ggr i veckan. Men behöver den sortens närhet också, sällskap gör mycket men närhet är viktigt.

När jag kom hem slängde jag mig in i duschen och gjorde mig klar på 10 min, så sen blev det Ikea frukost och kunde klämma in ett Sandra-samtal också :D. Nu är jag hemma och försöker strukturera upp denna veckan. Planering och så.. Har precis hört med pappa om lägenhet, det som är bra när jag och älskling ska flytta ihop/hemmifrån, är att det finns kontakter. Det finns lägenheter i Limhamn, vid värnhem och i Lund. Låter inte två förstnämnda som perfa ställen? I think so. Men då måste jag ha ett fast jobb... Så jag har fått telefonnummer av min faster till två jobb jag lättans kan tänka mig, det är bara det att jag ska komma till skott och maila/ringa alles.

Idag handlade jag förresten nya bilmattor till min bil, haha riktigt grymma! Ser ut som mammas fälgar, fast detta är bilmattor :D. Fungerar säkert dåligt med snö och slask, men coola! Nördigt.
Nej, ska fixa lite blandat nu..


Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0