Really bad.

Rubriken stämmer så bra in på min uppdatering, kul va?

Tänker iallafall berätta om helgen min.. Den började i Fredags, gick 7 km i skogen med Malin, tog en väldans tid, men det var väldigt vackert och jag är så sugen på att teckna en höst-bild. På kvällen var jag lite seg men tillslut gjorde jag mig klar och blev därefter hämtad av Gummsi. Mot Jessie och in hos henne, snacka och massor av mat. Ja, Vivi är duktig och äter kött igen. I fredags åt jag faktist kött-köttbit!

Så efter huvudrätt, efterrätt och snack kom vi tillslut iväg i taxin. Mot Hipp. In i kön, hoppas på att det inte behövdes kort, kom in, hängde in kläderna, vips hade älskling och de andra kussarna kommit in VIP. Haha, varför? Dansade och vid halv två - två kände några av oss Oxiebor (även söderkullabo) att det räckte, gick till orvars och käka mos (okejdå, det var jag som gav det som förslag.... ;P) och vilken tur det var! När vi skulle ta taxi (6st) slumpade vi bara vår student taxi gubbe, bästa taxichauffören! Även om det bara var fyra platser kom vi in 6 st, och det blev massor av stopp innan vi äntligen slutade i Jonas gata..

Kvällens bästa komplimang var att jag var lik Serena i GG. Jag tog det som en bra sådan iallafall!





Lördag betydde födelsedags sjungande, alldelles för tidigt!!! Mojje blev 16 och det skulle firas. Han fick öppna vårt paket på ett miljötänkande sätt (ja det var lite pinsamt, men vi "glömde" slå in det när vi var hemma vid tre?) så det blev inslaget i en jätte filt. Åt frulle, städade älsklings rum, möblerade om (ja, vad ska man annars med en flickvän till?) och sen körde vi till mobilia, iklädd gårdagens partyoutfit traskade vi runt, träffade Mia och Zaco och tillslut hittade vi en snygging klocka till Mojje, det var tom Jonas ide med en klocka (ja, vad ska man annars med en pojkvän till?).

Kalas och stimm o-hoj. Inte ens kan folk hälsa men annars var det ju trevligt. Alla har inte samma intressen (nörd?) men om det blir långvarigt är jag smart nog. Weeell. Blev mat, efterrätt, tårta, kakor och godis. Runt tolv blev det sängen tror jag..

Hade en väldigt lazy söndag, såg bla. nya filmen UPP. Sen sov vi hos Jonas. Tränade med Malin imorse, tog med henne hem, chillade och vid tolv körde hon, så då fixade jag lite med AF och bokade cirkelgym till mig och Jonas. Körde till Siba med mormor och handlade en kamera mobil, 0,2 mp. Är det lönt? :P
Ska fixa lite andra småsaker som jag skrivit upp..


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0