Polis, polis, potatisgris!

Nästan precis hemkommen, har fått i mig lite mat och kissat iallafall, haha.
Värmen har inte återkommit kan jag berätta.

Idag var mitt uppdrag att dela ut kakor, så det var inte så snuskigt som man kunnat tro med FB nyheten. Men jag skulle faktist knäppa upp jackan så att det syntes att jag hade skjorta under så det var ingen lögnt heller.. Började nio och blev klar starx efter tolv, hade 6 olika företag att åka till. Vem blir inte glad för kakor?

Blev även stoppad av farbror blå idag, han ville se körkort och sa att de stannade mig för att det var en vespa som var skrivit på ett företag. Javisst! Visade körkort och sen var vi klara.


Sandra har jag haft ett micro samtal med nu precis, ska ringas mer lite senare (under lussebulls-jäset), ska bara lussebullar snart men behövder mjölk och lite annat från coop så blir en runda dit först. Ska även kolla om det finns något pass jag och älskling kan träna ikväll, men helt ärligt vet jag inte om jag klarar det. Har SJUK träningsvärk mellan benen. Alltså i ljumsken, inte något annat. Kan inte ens stå rakt, det gör grymt ont! Men bästa sättet att bli av med träningsvärk är att träna bort den och spinning hade varit fint!

Coop nu, lussebullar + Sandra samtal sen.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0