Nu kör vi!

Idag har varit en latis dag, men det kompenserar för allt det flitiga igår. Well, jag är iallafall lite duktig. Sitter och raderar från mormors kommande dator. Ska kolla passen på Friskis och om där inte är något pass ska jag gymma med älskling. Låter detta som mig? Nej, iallafall inte gym. Efter ett ev. gympass ska jag sitta och slösurfa samtidigt som jag väntar en timme på älskling. Sen blir det morgonpass imorgonbitti på friskis igen!

Idag har jag varit på Ikea igen. Jag skäms nästan för att säga det. Men jag har varit där så mycket nu sen det nya öppnade. Även om jag tycker bättre om det gamla. Det nya är så STORT. Man har huvudvärk när man kommer ut. Sen gick vi lite på Rusta, eller mycket. Och ännu mer på K-rauta. Kakel, klinkers, handfat, blandare, torkställ. Ja, allt! Tillslut hittade jag tom. parkettgolv jag skulle kunna tänka mig. Men, är det lönt?
Jao, nu ska jag fortsätta städa i Itunes och radera på andra lappan brevid.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0