Min älskling har ett hjärta av snö

Igår hittade Jonas en jättefin lägenhet.. Även om det kan blir svårt att roffa fram så mycket pengar ska vi nog åka och kolla på den i veckan ändå, varför inte? Då kanske man kan få en bättre uppfattning om området osv. Kan berätta att den var helt perfekt, utom sovalkovlösningen, men det kan man säkert göra något åt. "Nyrenoverat" kök med nya vitvaror 2007.. Nu är man ännu mer peppad till att skaffa ett jobb :).

Ska snart borsta ur den ruffsiga kaluffsen någon satt på mitt huvud, klä på mig och cykla (minns inte senast jag gjorde det?) ner till centrum och bli lite tillfixad. Japp resten av dagen vet ni.. Well, blir väl påklädning och sånt nu då!


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0