Man jagar mig som om det gällde pengar

Näst första meningen på andra spåret, Röd.
Den nya cd'n är verkligen, eller det är fyra bokstäver som beskriver den bäst, GRYM.

Just hemkommen från en visit på K-rauta. Fick handlat massor av småsaker, har ev. hittat kakel och klinkers också, det vi hittade var verkligen fint iallafall. När vi gick ut därifrån var det totalkaos på den något ödesliga parkeringen, ett skjul till kundvagnarna hade blåst isönder och blåst iväg(!!!!) Så det stod en traktor som försökte hålla fast det och köra iväg, då spurtade jag och pappa, precis som man litar på att traktorn hade ett bra grepp så som det blåste! Sen bromade vi fort iväg hemmåt, med toaborste, knoppar, toapappersställ och en lampa.

Sitter och väntar på en långsam älskling, .. Han kommer med sundborn punchen vi köpte igår, hade tänkt vi skulle se efterlyst snart också. Imorgon blir tydligen planerna så att vid tio ska jag befinna mig hos Gummsi så ska hon testa att göra uppsättningen då :). På kvällen vill jag träna men det känns som  f a n  i benen nu senast jag tränat, precis som om jag inte låtit kroppen ha riktig träningsvärk, känns nästa likadant i magen, har hittat en trevlig grej att göra på gymmet.

Har haft en del diskussioner idag här hemma ang. vaccinet. Jag vill inte men jag vet att det faktist kan gälla liv och död om jag får smittan. Jag som nu är i en sådan utsatt riskgrupp har inte ens fått hem papper om det än, idag fick mina föräldrar det. SMART! Kan tillägga att idag (?) dog den första kvinnan i Sverige av influensan, en 20 årig kvinna med grundsjukdom som inte gjorde det hela bättre. Antagligen astma då ju... Känns verkligen uppiggande! Haha, det var ett skämt. Mamma och pappa ska vaccinera sig för min skull btw. Det gör ju verkligen "inte" att man får skuldkänslor för att man inte själv vill ta den. I vilketfall som helst, är det inte att tänka på att ta den nu denna veckan, får bli i början på nästa såfall. Ska jobba och annat i helgen, det vill jag INTE ställa in.


Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0