Kom på mig själv ..

Idag sa jag till Malin att jag inte har haft tid att söka jobb, men så slog tanken mig precis att tänk om jag istället för att sitta här och snacka skit, om jag istället kollat jobb eller skrivit intresseanmälan, haha. Suck på mig själv!

Egentligen skulle jag och älskling gått och kollat på lägenhet imorgon, påminde Jonas mig igår, men eftersom jag ska jobba då ... Får vi ta det på Söndag, se upp Nydala!

Malin har precis gått hemmifrån mig, för efter vi tränat så hade hon tid (ja, jag undrar också hur det gick till!?) så vi körde hem till mig, bakade scones och undertiden de var i ugnen duschade jag. Sen har vi bara slappat och pratat. Betalade även för mig äntligen så det känns skönt. Kan även berätta att lönen kommer idag, har inte hunnit kolla kontot än, men det kan jag lova att jag ska. Ska sätta över allt hade jag precis tänkt till sparkontot. Eftersom jag ändå får en del av mormor så borde jag kunna spara lönen. Jag som ändå är ekonomisk av mig fattar inte hur jag kan spendera så mycket som jag verkar göra, tar ju ut pengar hela tiden! Tur att träningen är så pass "billig" iallafall! Tränar jag 6 ggr i veckan blir det 20 kr per gång, och eftersom jag oftast är på gymmet efter ett pass nu så tjänar jag nästan storkovan ju! Haha.

Idag ska jag göra minst fem vettiga saker.
1. Slå in ett paket till, till Fifi.
2. Ringa farmor och fråga vad hon betalade för sina korgmöbler.
3. Lägga upp dem på Blocket för försäljning.
4. Göra de små korrigeringar som skulles i Meritförteckningen.
5. Skriva ut alla "gamla" cv, meritförteckning osv..
(6. Ev. om jag har någon ork kvar, söka jobb och skriva intresseanmälan.)

Japps, tog även älsklingsundervattens kamera idag från honom också och ska få dem framkallade, någongång. Att det kostar tusen gör inte det hela bättre! Ska ta både min och älsklingskamera x 2 uppsättningar, samt min och Nicoles x 2 uppsättningar. JISES! Men det kommer vara ball..
Japp, så nu ska lite musik på och sen ska jag bara avverka saker från listan!


Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0