Inget vettigt

Något mycket vettigare har det nog inte hänt i mitt liv idag. Ringde sjukhuset, dom hade redan stängt. Har bett älskling handla en stompf till mig efter jobb (en penna i papper som hjälper till att göra släta skuggor när man tecknar). Borde ge mig iväg till centrum och handla baguette-bröd. Innan åt jag mannagrynsgröt med fruktsoppa.

Funderar på om jag ska gå ut till bilen och fixa med mina nya feta bilmattor, sen köra till konsum. Malin kommer skratta när hon ser bilmattorna ikväll. Vi kör nämnligen en favorit i repris då vi har jättebråttom så hon bytar om i min bil undertiden jag kör.. Haha, av med allt säger jag bara! Så spelar jag lite snuskig musik.. Nej, där gick allt förlångt ;P.

Varför jag loggade in här var egentligen för att berömma mig själv. För att jag lät bli. Tankarna har kretsat runt det några gånger nu.. För att det varit som det varit. Skam beror det väl på.


Älskling ringde precis, ska ut och fixa med bilmattorna nu, sen till konsum och sen lite inom älskling. Får väl ta och visa vad jag hittat på thelodge, uscha vad jag är sugen! Japp, dax att göra mig klar..


Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0