In i bomben... TRÖTT!

Malin kallar vissa av sina arbetsdagar för helvetes-dagar. Jag utvecklar detta och börjar med helvetes-nätter. Med det menas att man går och lägger sig 22.15 och somnar +00.45. För att sedan bli väckt vid halv sju, gå ner och låsa efter en viss karl. Men det berodde nog lite på min ilska som kom igår. En elefant glömmer aldrig!

Efter "snooze" i en timme var det väl dax att slå upp ögonen.. Sitter här och drar ut på tiden så att jag inte blir så fort hungrig sen. Ska nämnligen jobba idag. Likaså Torsdag. Och tillochmed Fredag, men då är det (hope) inne på Burlövcenter. Har ingen aning om vad det är på torsdag så det ska bli spännande, ska nämnligen jobba eftermiddag-kväll!

Igår var jag och skulle testa lämna blod igen. Nej dom vill verkligen inte ha mig, dom har tom. skrivit in i sin databas om man söker på mitt personnummer att jag har för tunna blodkärl. Om ca 10 år är jag välkommen att "prova igen". Detta kommer ske när jag är 28. Undra hur många lite blod de går "miste" om för att dom inte ens kunde testa igår igen när där knappt var något att göra.

Nu blev det härligt soligt i mitt rum, nästan så man nyser! Slutar fyra idag, och sen efter man kommit hem och käkat hade det varit trevligt att träna lite.. Ska in och kolla vad det är för pass idag, sen blir det frukost och påklädning.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0