I wish ..

Att jag hade den energi man vill känna innan man hoppar in i ett två/tre timmars långt bak. Ja, jag fuskade lite igår med planerna. När Jonas slutat jobb hade vi precis kommit hem från coop, slängde på träningskläder och sen stack vi till gymmet. Skulle baka när jag kom hem. Men när jag kom hem bakade jag inte. Åt som en häst och sen slappade jag innan jag kom in i duschen. Jag -fröken muskel, har gått upp ett kilo sedan jag började träna. Samtidigt som det är bra vikt är det ändå inte kul att ställa sig på vågen, det är en blandad känsla. (Idag har vi bestämt att det är slappedag, har varit på friskis fyra gånger denna veckan!)

Så nu tänkte jag gå ner i köket och bara börja.. Sen blir det lite telefonsamtal!


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0