I want a soldier

Dagen idag har inte varit alltför spännande. Började jobb kvart i elva, slutade fyra, gick liiite på Hansa, fixade parkeringen på Anna, körde hem. Åt lite fort. Bytade om, körde till Jonas, gymmet, släppte av honom på hans träning, mot friskis igen och sola, sen hem. Sitter här och bara sitter. Gör inget vettigt. Precis som jag ville att kvällen skulle vara. Egentligen borde jag ringa farmor, samt fixa lite saker på min meritförteckningslista. Men det orkar jag inte. Imorgon ska jag och Malin träna IW as usual :). SEN ska vi till svågertorp och handla lite till hennes skytning hon ska göra på jobb! Senare får jag väl vara liiite vettig och göra något som är conected med jobb..

Ska fortsätta att göra inget nu.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0