I love ..

Alla låtar på Kent's cd!!!


Idag haha ... Jag hade missförstått Gummsi och satt och väntade på henne i nästan en timme .. haha! Snacka om blåst :(. Så jag cyklade hem, chillade lite och sen begav jag mig till Academedia. Inte första gången jag fick mycket cred för mitt cv.. Tror helt ärligt det har blivit till en nackdel för mig, känner mig kanske lite väl säker, jaja inget överdrivet. Men ändå. Jo klart att man är lite nervig men ändå. Det fanns inget att ändra på cv'na och det enda var ordningen på min meritlista, och att jag skulle ha referenser på meritpappert också. Sen körde jag hem.

Sen skippade jag träning på friskis ingen ville gå med mig, haha. Host, ingen kunde gå med mig. På cirkelgym behöver man pepp från varandra! Fick tag på Carro så vi gick en tvåa i skogen och snackade om allt möjligt, mysigt att klämma in det så improviserat! Fick Malin att köpa en julklapp till älskling, jao till en framtida lägenhet. (som förhoppningsvis inte kommer alltförlångt efter ett jobb!?)

Nu ska jag knyta på ett par nice shoes och så ska jag och älskling till let's go med mina föräldrar, fifi är hos farmor, och spela lite äventyrsgolv, spännande! Haha ..


Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0