Hoppas!

Vaknade så många gånger av älsklings alarm imorse, galet.. Vid nio öppnade jag ögonen och vilade dem på en film på tv. Vid elva ungefär fick jag mitt daily (haha) call med Malin. Det pågick alldelles förlänge som vanlig och innehöll inte något vettigt tyckte henne. Menar hon att mina semester-drömmar inte är viktiga?

För någon dag sedan berättade jag om pizzahut pizza för mina föräldrar, idag ska mormor bjuda oss på pizzahut lunch. Men samtidigt som det ska bli VÄLDIGT gott, är det satans onyttigt. Så onyttigt att träningen idag kommer bli total hårdträning. Idag blir det gymmet. Idag ska det svettas.

Kollade min mail för ca 10 min sedan, erbjudande om boards jobb. Det är ett jobbigt jobb, men det är lördag vilket innebär OB och inga planer är tänkta än, så varför inte? Nu ska vi iväg iallafall, tänkte visa julklapparna jag önskar mig, hehe ...


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0