Händelserika helg ..

Fredagen blev som den blev. Mycket att göra men allt gick väldigt fort. Var inte ens en timme hos Gummsi så jag åkte hem och åt lite till. Sen skulle jag på möte hos jobbcoachen, det tog tio min.. Så sen hade jag massor av tid innan jag skulle till jobbet. Gick en runda inne på Entré. Testade lite olika saker, men inget sådär "woho".

Tog mig till Shurgard, hämtade bussen och körde in till stan, kom in på en bakgata i gamla väster när jag tänkte jag skulle vara smart, men helt plötsligt fanns där inte mer väg, och att backa, är inte så jävla kul med en fete buss! Kom ut och fick hjälp av cheferna att lasta in i bussen. Körde till Shurgard och hämtade upp Richard och sen mot Burlöv center där vi gick för "Runda upp" hos, MQ, Scorett och Gina Tricot. Tre timmar skulle vi gå där utan att dela ut något. Tiden gick lagom fort, där var en julshow som vi såg. Ja mitt jobb är bra helt enkelt! Blev en jordgubbsmilkshake och sen åkte vi till shurgard och ställde tillbaka allt.

Hämtade älskling på vägen hem så duschade vi och körde hem till honom sen, åt nachos och slocknade fort sen. Vaknade halv sex på morgonen av smärta i ansiktet. Kunde bara sova på ena sidan. Har fått riktigt tråkiga eksem i fejjan eftersom jag inte får använda en speciell kräm om jag ska ta sprutan. Är satans torr, fjällig och svullen i ansiktet att jag vill lägga huvudet i en isbalja, för då hade det inte kliat hela tiden och jag hade tappat känseln. SÅ illa är det. Har som små blåsor runt ögonen.. Fet kräm hjälper EJ.


Somnade om men vaknade efter två timmar och som tur var, vaknade älskling också därefter.. Mös lite och käkade lätt frukost, åkte till mig och bytade om sen in till stan och bara strosade där, sen åt vi på Jensens, mycket gott. Åkte förbi Mobilia och hämtade ut undervattensfotona, HAHA! och sen hem. Fick tag på en nya köpare till korgmöblerna och 30 min senare fick jag pengar i handen och paret som kommit och kollat fick med sig möblerna, mycket smidigt!

Handlade massor av onyttigheter och vid nio befann sig Malin och Dennis utanför älsklingsdörr. Skulle blivit film, men datorn gav upp med först internet och sedan ljud, crazy. Men det gjorde inget... Vid elva tror jag drog dom sig och strax därefter gick vi upp och la oss.

Vid två ringde de "vuxna" i fam. Ljung och var AS-KALAS! Då skulle taxin (Jonas) från Oxie och hämta dem. Vaknade till sen somnade jag igen. Igår hade förresten Malin ljusstaken med sig. Jonas är en snorvalp på att manipulera och det slutade med att vi satte ihopa staken i köket och Jonas såg hela julklappen. Haha, men fan vad fin den är. Och tack Malin för du är så snäll. Tur man har kontakter som har kontakter!

Idag blev det inte koll på lägenhet. Tycker samtidigt att det är synd, men sen är det fakta att jag/vi saknar 300 000/600 000 kr och det jobbar man inte ihop på en helg. Så vi gick med mina föräldrar och Fifi i Reckan här i Oxie, gick bort till sjön vi åker skridskor på. Mysigt och härligt att komma ut så.

Nu sitter jag och slösurfar tsm med en tallrik stekta potatisar. Igår pratade vi om protein och skit.
Dax att avrunda. Hoppas på att någon vill göra mig sällskap till Svedala och fika lite hos Malin senare idag.


Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0