Fyra bokstäver som gör mig rädd

Ikväll har jag inte kommit till skott med att öppna boken ens. Är det inte synd? Blev bedd att handla gurka, sen åt vi och nu har jag kollat kartor. Imorgon är det jag som är headchef och det betyder att jag måste ha absolut koll! Det värsta är att jag blev bedd att ta Lund istället för Malmö, och jag tackar ju inte nej.. Bara det att jag hatar Lund, jag fattar ingenting om någonting där. Stor eloge till de som klarar att veta var de befinner sig, ännu större till de som kan köra där! JAG SKA KÖRA DÄR.

Har kollat kartor och skrivit mig en egen om gps'n inte vill fungera imorgon, jobb's gps är lite som Malins när vi skulle till Åhus, den lever sitt eget liv och pinsamt nog kan jag inte ens starta den! Hoppas på bra väder, snälla arbetskamrater och att dagen går fort!!! Som tur är är det bara en dag, två dagar pallar inte ryggen. Ska nog leta fram stegräknare till imorgon. Blir ingen mer träning än "bara" jobb imorgon. Det tar jag på Söndag då älskling förhoppningsvis vill träna med mig :). Både pass och lite gym!

Känner mig lite lugnare nu inför imorgon, just för att jag "vet" hur jag ska hitta dit. Ska ner nu, blanda dipp och ta en kula kaktus sorbé, smakar som solero shot (?) som fanns för många år sen, såg ut som en grön papperskorg fylld med små isiga knallgrönasyrliga bollar, mums..


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0