Du vet inte vart jag varit, du vet inte vem jag är..

Well, är fortfarande lite irriterad. Antar att det är så det är, men nästa gång säger jag ifrån.
Jag kan också. Känner ofta att jag är för snäll. (Förutom när jag blir rosenrasande, för då blir jag kokhet!) 
Från det ena till det andra? Åh.

Idag har det varit Fifis-dag. Hon har studiedag. Och igår åt vi fisk, hon grät för hon hatar det så mycket. Så idag är det somsagt Fifis-dag. Efter 45 IndoorW och 40 min på gymmet imorse var det dax att ta sig hem. Fixade ur allt smuts i min bil och ställde allt till ordning efter tippen besöket med vårt gamla badrum. Kom in, åt lite frukost och sen blev det duschning. Därefter bil till Jensens och lunch där som Fifi bestämt.

Nu har jag kört mer än 45 mil på min tank. Lampan lyser men jag har kommit på att jag ska lita mer på min bensinmätare. Kan alltså köra 10 mil mer än vad jag vågade innan, bra! Vill inte tänka på vad det kommer kosta när jag ska tanka nu nästa gång jag kör bara..

Mer och mer har jag tänkt på hur det kunde varit idag, någon mindre. Tanken är jobbig, egentligen ska liksom vissa saker ske av sig själv. Man ska inte kunna knuffa på för att .. ja, jag vet inte vad. Men ändå. När det väl hänt var man bara ledsen, man förstår bättre nu efter. Men vissa saker vill jag inte förstå.


Smack !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0