Ah, ah fool!

Jises. Vilken trevlig helg det varit! Finns nog ingen som inte håller med. Synd faktist att jag inte tog med kameran, då hade man fått se; min snygga klädsel, mitt julklapps halsband (haha är man busig så är man!), fun party pix, Jonas på en strippstång (jo det ÄR sant), dans, skratt och massor av glada miner! Har helt enkelt haft en riktigt bra helg. Visst var lördags-dagen SLIT med jobb, men det är så det är. I går, Söndags var totalt slappedag, egentligen skulle älskling och jag antingen varit på gymmet eller gått på skivstångs pass. Istället hamnade vi på Nova Lund med mamma, Mojje och faster Rita och åt thaimat. Så det kan gå! Lördags och söndags var INGA nyttiga dagar någonstanns kan jag lova!

Så idag fick man ta straffet. Malin har inte mått så bra inatt så hon hänkade inte, men jag åkte dit ändå, indoorW 45 min och sen ca 30-40 min på gymmet, mage, armar/axlar och underdelen. Belönade mig med solning i 12 min och hoppades att jag inte skulle få böter, möjligtvis står jag lite olagligt utanför nämnligen. Hehe.

Så nu sitter jag här hemma och har inte ätit frukost än, är inte hungrig? Men borde äta ett ägg iallafall, det är bra efter träningen! Har skrivit mail till hemglass, fick mail om att jag får jobba imorgon (mailade in att jag gärna var reserv), ska hämta ut krämer, ska ev. lämna blod idag, och ja. Har massor av saker på min att göra lista som jag skrivit över idag till den nya veckan.

-Mkb, hsb och wihlborgs + robert
-Höra med Chrille om Kent biljetter
-Handla; träningslinnen och stompf (julklapp?)
-Lämna in och framkalla UVK
-Ladda in skrivarprogram i datorn...
-Bränna alla foton till cd
-Fota i skogen (ska se hur bilderna blivit som jag tog i fredags!)
-Rätta till Meritf. och skriva ut alla gamla cv's. ev. skriva intresseanmälningar
-Lägga in mormors korgmöbler på blocket
-Skicka in löerapport
-Maila AF ang. jobb

Haha, vilken kämpig lista.. Tar en dag i taget och detta räcker till hela nästa veckan också.. Haha! Nej, nu ska jag ner och koka ägg och äta något annat bra. Sen blir det väl lite tillfixning av mig och sen kommer dagen flyta på..






Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0