Mycket vatten ska rinna under många broar innan jag glömmer dig

Eftersom det gått så många dagar och SÅÅÅ mycket har hänt.
Måste jag ta och gå igenom varje dag, för Din skull.

Onsdags: Jag fyllde arton och hade även teorin 8.20, klarade teorin (och körkortsbilden bev skitful! min "nuvarande är mycket finare). Var riktigt nervös inför teorin, det kan ju gå hursom! Beroende på vilka frågor och hur väl man kan allt. Men jag klarade det med goda marginaler och fick 60 rätt, vilket är bra ;).

Jag blev vuxen under ett dygn den natten..

När jag kom till skolan så hade mina flickor knytit upp arton ballonger på min stol och när jag kom in och satte sjöng alla för mig, ja det blev lite happymoment, så det kom lite tårar, då blav alla rädda att jag inte klarat teori, men det hade jag ju :D. Sedan var jag tvungen att gå med några ballonger fastknytna runt min midja, ..

Mamma hämtade mig och så körde vi hem och åt lite fort, sedan till körskolan, hade en dubbel. Sedan fick jag åka hem och öppna paket, för då förtjänade jag det! Ville inte öppna några på morgonen om jag inte skulle klara teorin främst, men även lektionen. Man ska förtjäna saker! Då var även mormor och älskling där, senare kom Jonas föräldrar på besök :). Jag fick iallafall bäddsettet från US POLO, en stor locktång, fem knivar från Villeroy & Boch, +500 för födelsedagen, +500 för teorin,500 på hemtex, VM cd'n, och ett underbart fint armband och en digital fotoram av älskling. Mycket fint allting, ja jag berättade historien för älskling om "hans" digitala ram ;P. Åt kycklig med klyftpotatis och god glasstårta från lilla glassfabriken.

Torsdag: Upkörningsdagen, men först en uppvärmningslektion, innan var jag bara nervös för teorin men på något vänster blev jag rätt nervös inför uppkörningen helt plötsligt. Uppvärmningslektionen gick perfa precis som alla andra lektioner och "om detta varit uppkörningen hade du klarat den", vilket aldrig är fel att höra :). Och jag klarade självfallet uppkörningen! ;). Tänk att jag klarat två körkort (fyra delmoment sammanlagt) på FÖRSTA försöken, jag är stolt! Ibland är det okej att skryta lite, :).

Kom tillbaka till skolan och alla frågade om jag klarat det och grattade mig igen :). Kändes riktigt bra, tänk att jag inte behövde övningsköra mer!? Mamma kom under lunchen bort med nybakade kanelbullar, vilket uppskattades stort :). Men när jag kom hem räknade pappa ut vad som fanns kvar av de tio' som mamma och pappa skulle betala på körkortet, 2000+, så dom fick jag, och sedan 2000 av mormor :D. På två dagar blev jag 5700 rikare och det är inte fel.

Fredag: Vanlig dag! Äntligen, lugnt och skönt, och kroppen märkte att all spänning och stress släppt relativt. På kvällen träffade älskling och jag Alle och Jessica, dock somnade jag helatiden när vi spelade kort, då var klockan tio. Det var inte snällt, vid halv elva gick vi upp och la oss, då hade dem gått hem. Men det var ju trevligt sålänge det varade!

Lördag: Den sista iordningställningen av lokalen, körde och hämtade Sara vid tolv, så körde vi till mobilia och jag fick handlat tubtop bh, vilket var det sista av outfiten till kvällen och studenten, känns så bra! Sedan körde vi och solade på friskis på ön, sedan släppte jag av henne hemma och jag körde hem. Hjälpte till så gott jag kunde med maten och så, sedan började jag fixa mig och vid 18.50 kom Malin :D.

Och sen droppade alla andra också in och vi åt, öppnade paket och skrattade och pratade. Tack för alla fina paket! :). Lite senare kom killarna och jag hade trevligt iallafall, hoppas alla andra också hade det! När Carro blivit hämtad fortsatte vi att röja undan på borden och sopade golvet ..

Söndag: Vaknade 9, mådde rätt bra, (jaja, jag mår alltid dåligt the-day-after jag varit uppe länge varesig alkohol varit inblandat eller ej, fast lite extra när det har varit med i leken..). Gick ner, åt frukost, och vid tio-elva, gick vi bort och tog det sista av lokalen, var färdiga strax innan tolv. Sedan hem, solade, åt, solade, njöt. Vid tre gick jag och älskling up på mitt rum och skulle vila, vaknade fem ... rikigt trött! Körde honom hem, körde hem, städade undan lite på mitt rum, startade datorn. Tänkte göra läxa men tanken slog mig att jag inte skrivit på FLERA dagar! Så jag var tvungen att rätta till här först. Men om tjugo är det gossipgirl, och jag förtjänar att se det, så vid åtta ska jag göra läxa, nej nu ska jag läsa bloggar och äta glass. Tack för allt fint igår och sällskapet! 

Smack ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0