Tuff natt!

Inte precis "tuff-tuff", utan en natt med få timmar! Fyra timmars sömn är inte okej.

Jag och Jonas var hos honom igårkväll, dels för att de hade gäster och dels för att det var smart när vi skulle till deutch idag. Vi körde hem Annika och Anders (?) vid ett, sedan ringde klockan vid fem. För kl. sex skulle vi sitta i bilen påväg till tyskland.

Bara det att när jag vaknat, mådde jag riktigt illa, nästan så dåligt att jag tänkte säga att "fan, jag stannar hemma idag". Meen, jag tog ett beslut och det var att "jag säkert bara var hungrig", så vi knallade ner och jag hällde upp ett glas blåbärssoppa, sedan tog jag mina piller, men inte fan blev det bättre. Så jag tog lite kellogs-någonting, och det såg riktigt sörjigt ut, inte mådde jag bättre av det. Men, precis när vi skulle åka släppte det och jag satt fram :).

Somnade i bilen och sedan vaknade jag till några gånger, kom fram till båten, åkte båten, tog en runda på taxfreen och åt en bulle. Mådde bättre :). Sedan var det dax för pengarna att guppa iväg på en annan båt. Men det mesta var ju verkligen till mamma, men jag såg ju till att inte själv gå helt tomhänt därifrån, så det känns bra.

Sedan var det dax att köra hem och ja, denna dagen till detta kan man verkligen säga! Nu ska jag göra ett prov, sedan är det väl rätt lagom att Sara ringer och vid sju är det GG. Kanske gör ett prov efter det eller så sover jag, är grymt trött... Men nu, prov!

Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0