Stoppa dig

Idag har varit en sådär lagom lugnt dag, vid lunch körde jag hem älskling och därefter körde jag och Fifi och handlade en Bratz till henne, jises vilka beslutsproblem hon har! Därefter tog vi oss till hemlig destination och kollade på paket till min älskling. Inte nog med att han fyller 19 på torsdag, utan han jag ju studenten också! Och vi har väl lite sådär sagt att vi inte ska handla för dyra student paket till varandra, men detta vill jag ge honom. Vi har ju sagt att vi vill ta en resa snarast möjligast efter studenten :). Men det är ju beroende på om han får jobb eller inte och när såfall..

Iallafall, sedan körde vi hem, åt grillat, mums! Och sedan dess har jag suttit här, läst bloggar, loggat in på comunities, allt man bara kan! Just för att jag ska ha plugg-ro, har iallafall kollat upp det mesta till naturen, har "bara" lite kvar, samt uppgift tre, och två expo texter, en rapport som ska korrekturrättas osv .. Haha. Det tar aldrig slut! Fast jo, om tre veckor :).

Och denna veckan som kommer, kommer att bli lite tuff. Dock bara tre skoldagar, men så mycket som händer, och som jag ska göra. Vill inte ens skriva upp allt. Och pengar kommer det kosta ... !

Har precis letat upp papperslappen där det står vad jag ska ha till expo texterna, och ska ta upp mobilen nu där bilden finns, så jag kan ha det ur världen. Om 1½ timme ska jag ringa Sara så vi kan redovisa för varandra om olika biotoper, kul va?

Jag och älskling på The Lodge  :) <3


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0