Sa du någonting, bad jag om svar?

Kan ju berätta kort om igår, hade två lektioner, redovisningar på båda!
Så det gick bra, har fått MVG i Projekt och företagande, NICE!

Sen körde jag till banken och satte in hälften av pengarna jag fått av pappa :). Malin följde med vilket var trevligt, älskling också :). Släppte av Malin vid bussen och sedan körde vi hem till älskling. Somnade nästan i hans knä, så vi bestämde oss för att gå upp och ta en powernap som skulle varit på 1 timme och 20 min, istället blev den på 2 timmar och 20 min, SÅ SKÖNT!

Älskling när vi var och grillade på Klagshamn :)
Sedan gjorde jag lite psykologi, genom att läsa de fyra kapitell vi blivit ombedda så jag kan göra analysen. Åt hos honom och sedan körde vi hem till mig och chillade, jag kollade halva psykologi filmen och han kollade på något "humorprogram". Gick och la oss vi elva väl ..


Vaknade halv nio av klockan och bara hade det mysigt, åt, och sedan skulle mamma på möte så hon släppte av Jonas hemma och nu har jag sett andra halvan av filmen "As good as it gets"/"Livet från den ljusa sidan". Så nu tar jag det lite lugnt och ska snart börja skriva ihop den, 15.05 börjar jag skolan idag och det är endast ett prov, eller jaja, vi ska diskutera i ett prov (?). Whatever, vi får ha bok och allt med oss, så det ska väl gå bra!

Annars är psykologin dagens mål idag, så det fixar sig! Ohja, igår lämnade jag tillbaka locktången jag fick i present, eftersom den inte funkade :(. Fick ett presentkort så det är iallafall bra.. Nej ska väl läsa lite andra bloggar och så nu, sedan är det plugg igen!



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0