Pimp my ride!

Haha, jovars, jag har fått en bil. Igår rättare sagt! Så igår blev det tvättning och städning till tusen nu är det finslipning, såsom ratt pådrag, ska handla ny växel knopp, och växelskydd :) Samt lite filtar och kuddar för att höja mys faktorn!

Jag och äskling har redan börjat planera med min kombi! Haha den är riktigt stor, men det gillar jag ;).


Annars idag, jo, jag är GRYMT trött, ögonen snurrar typ :). Men jag och äskling har kopplat in min fotoram jag fick av honom så den snurrar med bilder brevid mig nu! Fin-fint! Fast jag fick ett utbrott innan. Men det är helt klart PMS. Imorgon ska jag göra massor av saker, mest plugg. Sedan ska jag ta det lugnt. Jag MÅSTE ta det lugnt. Men först lite natur och psykologi liksom. Nej, älskling har legat här och halvsnarkat nu i snart en timme, dax för mig också nu!

(Vi skänker Sara en tanke!)

Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0