Ojoj-oj-oj-oj-oj!

Mer än fyra dagar sedan jag updaterade!? Whoooot.

En snabbis då :)

Onsdags: skola och sedan min första riktiga körning! Gick bra, ska ta det lugnare bara :).

Torsdags: Valborg, men först skola och PA't skulle skickas in (men det gjorde vi i tisdags!)... Sedan åkte vi töser till Malin där vi satt hela kvällen och till efter tolv, vi såg ingen eld, men vi hade så trevligt ändå :). Tack ;*.

Fredag: Ledig för hela slanten, började med att jag och mamma åkte in till stan så jag fick testat Gina klänningen, inte vackert, så vi körde till plantagen och kollade blommor, sedan rusta och där handlade vi glas, eller plastmuggar .. Sedan hem, fic kse besvikelsen över att något gått fel på Erikssons och att mina körprov på internet inte kommit in, PANIK! Mer än tre dagars plugg går bort! DÅLIGT! Löste det genom att jag får gå igenom alla frågor på de prov jag redan gjort. Gick bort till Mås och Ola på kvällen när dom städade lokalen. Sedan gick vi hem till älskling, hämtade Mojje vid tolv, seda slocknade jag först i bilen och sedan såfort vi la oss ner ...

Lördag: Ja, denna dagen har ju knappt hunnit börja, men jag sitter iallafall och går igenom det tredjeprovet (har typ 14 kvar), sedan ska jag kanske iväg med mamma, annars soooola. För första gången! Sjukt :(.

Så nu ska jag göra färdigt detta provet så jag kan hitta på något sen :).

Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0