ÖJ!

Godmorgon, eller god förmiddag.

Inatt har jag sovit gott, ... Men det har nog inte lilla Sara plutt, <3.
 
TIll något annat, för att inte överlämna för mycket, bil. Idag ska vi iväg och kolla på en Hyundai (stavning pls?) Atos. Den är jätte fin och knappt körd, men om jag ska ha en helförsäkrning i mitt namn kostar det 19000. Vemfan betalar lika mycket i försäkring som halva bilen är värd? Sinnes! I Pappas namn kostar den 4000. Det är en tiondel.
Ca 15000 får jag själv betala om den är så bra att vi gör affär. Det är mycket pengar. Egentligen inte men när man inte har en enda inkomst förutom 1050 per månad, är det inte hållbart helt enkelt. Men, det vore ju mycket trevligt att ha en bil :).

Annars är det skola vid 12.40 som gäller, ska hämta Sara typ 12.20 :). Om hon vill och kan dvs. :(.

Annars nu på morgonen, ställde klockan på 8.20, har jag pluggat lite psykologi, har som mål att göra färdigt den innan fredag (kanske kan bli en bra fredagsfilm (analys)?). Men det är ju psykiska sjukdommar så det vet man aldrig ...

Nej, det har väl inte hänt så mycket. Igår fyllde Jonas mamma år, så vi åt på bykrogen :). Måste erkänna att magen har börjat svälla lite, men det dör jag inte av :). Känns som om det är dax att gå upp, sätta på VM, och fixa sig så avfärden inte blir framskjuten, ska ju inte ens vara på hela lektionen idag ^^. Well well,

Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0