Ingen är, ingen speciell

Godmorgon!
Nej jag sprudlar inte av energi, men detta blir nog en bra dag, om jag tänker på skolan, har precis gjort färdigt vad jag hunnit i expon. Det sista fixar jag lätt på lektionen. Sedan är det Projekt och Företagande, och där är det bara redovisningen kvar sedan är den kursen klar, så skönt! Efter skolan vill jag sola och handla balklänning, då hade mycket strykts i min kalender :). Har även fått pappa att betala in (jaja, han får pengar av mig) de 550 kronorna för att jag fick låna erikssonsbil vid uppkörningen.

Så det är jättebra! När jag kommer hem senare idag, ska jag fixa det med rapporten så allt med det är klart sedan, så skööönt! :) Nej nu ska jag ta tablett och göra det där sista innan vi kör, för ja, idag övertalade jag mamma att skjussa mig..

Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0