Hemlighet ..

Jonas, din filur. Som inte sagt något.

Idag pratade mina föräldrar med mig, mycket allvarligt. Det är numera dax för mig att ha en egen bil, tycker dom, (och jag!). Så nu hänger jag på blocket istället för facebook osv. Eller, nej det är lite blandat. Men som sagt, de håller ögonen öppna, för min skull och har jag tur får jag en bil :).

Men som jag sa till Jonas, jag vill inte ha HA en bil, det känns som om det blir så mycket, du ha fått moppe, mc, bil vad blir nästa steg? Okej, att vi snackar bil för typ 10', men ändå. Men fan vad bra ändå :D.

Älskling gick för ca en timme sedan och nu har jag kollat alldeles för många bilar. Nicole ringde även för någon timme sedan, trevligt! Synd att man varken hörs eller ses numera .. Men det har ju blivit så, ..

Nej, nu ska jag bädda färdigt det sista av mitt US POLO, och sedan mysa ner mig ordentligt. Fårse vad klockan hamnar på till imorgon, vill baka och duscha måste jag! Men nu kära ni.. gäller sängen!

Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0