Flitighets syndrom? -HEJ!

Om det nu finns dessa passar jag nog bra in på alla punkter. Vemfan sitter uppe till nästan tolv och pluggar körkortsteori?

Jag är trött och börjar bli hungrig, vill BUS'a mig, men måste sova gott. Imorgon är det PA-redovisning och natur debatt. Är på humör att få saker ordentligt överstökade, hoppas alla blir nöjda och inser tiden :). Och iallafall ett VG , .. Annars är det tisdag imorgon vilket betyder plugg hela dagen! Onsdag och torsdag ska vi inte ens prata om, antingen är jag på topp humör eller bott humör, hoppas!

På torsdags kväll ska jag och Jonas iallafall iväg på något, hemligt ;P. Antingen kommer jag sitta där med ett smile, eller så gråter jag och har en sak på repeat hela tiden. Men, lev för stunden och nu ska jag sova! Klockan ringer sju imorgon och vid tio-elva ska jag och mamma ut och parkera och backa runt hörn, sedan vid tolv blir det skola fram till halv fem typ.
Hoppas inte ni har det lika stressigt :).

Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0