Fler balbilder!

Alla tre paren.  Fr v. Jonathan, Sandra, Dennis, Malin, jag och Älskling
I älsklings uterum med alla i sällskapet

Sandra och Jonathan
Malins huvud, och Sandra och Jonathan

Älskling och jag
Älskling och jag

Malin och Dennis
Malin, Dennis och Sandra

Malin, Dennis, Jag, Älskling, Sandra och Jonathan!
Alla vi,

Jonas, Sandra och Dennis på Heleneholmsslott
Jonas, Sandra och Dennis

Malin, Jonathan och Jag kunde ju inte vara dåligare ;)
Malin, Jonathan och jag

(förlåt Sandra).     Sedan kom vinet som grädden på moset  och därefter finns det minnesluckor för NÅGON av oss, host Jonas, host..
(sry Sandra!) När vinet kom flödandes i flaska ... BLEV ALLA GLADA?

Tillsist STAPPLADE NÅGON, (på bilden) hem, från motorvägen, ....
Somsagt, när vi gick hem från motorvägsavfarten och någon hade ont i halsen ... Haha, undrar varför ;)

Kommentarer
Postat av: Mallan

så roligt att du uppdaterar med bilder vivi :D

2009-05-25 @ 19:45:25
URL: http://malinholmdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0