Fisk

Och nej, inte sånn fisk Malin menar, utan fisk-fisk, från havet! Det har det luktat idag :D. Undrar varför ...

Min dag har varit fortsatt flitig! Efter jag skrev här gjorde jag två prov, sedan chillade jag lite, åt och såntdär. Löste pengar med mamma och pappa (det blev ändå rätt dyrt idag). Pratade lite med Sara :). Sedan kom Jonas hit, lämnade av fisk ;), och sedan körde vi hem till honom, betalade hans pappa, renskrev naturen, fixade det sista i powerpoint presentationen. Och slutligen skulle vi, eller jag, se gossipgirl.

Mitt i allt blev vi barn utskickade så vi körde en runda i staden och sedan körde vi hit här, då Mojje och Jonas kollade wipeout och jag städade och la undan rentvätt. Vilket också behövdes göras .. Vid nio körde småpojkarna hem och sedan dess har jag bara slösurfat typ, fast jag har gjort ett prov till, så jag är ändå duktig, och att jag har städat på mitt skrivbord. För av någon anledning bunkrar sig alltid massa viktiga papper från bank, försäkring, medlemskort, kvitton osv sig på skriviset.

Imorgon ringer klockan sju, då ska jag besvara allt jag inte kan (har gjort anteckningar om vad och hur jag menar), så jag kan kolla upp detta och vid åtta ska jag ringa till Eriksson och så ska jag gråta lite i luren om mina prov. Sedan får jag se när jag tar mig till skolan, det handlar om prioritering. Men nu ska jag sova, är riktigt trött. Och för att vara på den säkra sidan tog jag en tablett ikväll, så jag sover gott :). Kanske lugnar den lite med, man kan ju alltid hoppas på det bästa, ha det BRA!

Smack !

Kommentarer
Postat av: mallan

HAHAHAHHA, FIIISK!

2009-05-05 @ 08:23:58
URL: http://malinholmdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0