Dålig morgonvana på g ...

Ja, jag har alltid varit en morgon människa, okej, jag vaknar fortf. ofantligt tidigt men ordet frukost får mig att vilja spy nu senaste veckan! Antingen är det för att jag är katastrofalt hungrig eller så har jag tappat aptiten, och jag, Veronica och tappa aptiten, hör inte ihop.. Så nu har jag fått mamma att handla solfruktsyoughurt och risifrutti, det är iallafall lätt att få ner! Sen nyttigheten, åt h-vete med den :).

Idag fyllde vår käraste Malin 19 år, så vi grattar henne djupt!
(Samt käraste Sandra som klarade teorin idag!)


Annars idag har vi varit och kollat på tre bilar (!!!). Vilket är nice, alla bilar är ju lite sådär, ena luktade rök, den andra var möglig i baklukan, den sista nu ikväll var HELT sönderrepad på två rutor, inte så kul. Men vi kollar vidare!

Nu hade jag egentligen tänkt jag skulle göra religonsläxa, tills jag youtubade och kom på att jag kan inte sitta och se spökfilmer NU. Då kommer jag inte kunna somna! Haha, jag är lättskrämd ;P. Så nu ska jag läsa lite bloggar och sedan sussa sött, hoppas ni också gör det ...

Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0