All day long

i've been doin' nothing and everything!

Jag har gjort, naturen, både uppgift tre och fyra, duktigt!
Expotexten är snart klar, iallafall den långa :).
Sett Gossipgirl och pluggat samtidigt ..
Sett Prisonbreak med älskling, det är såntdär mys som vi har en gång i veckan.

Och för att göra det till extra spännande läsning ikväll, igår tog vi fram massageoljan. Varför masserar man inte varandra oftare? Det är riktigt skönt och det är mysigt med :). Alltså, jag snackar ryggmassage ..

Nej nu ska jag återgå till expo texten, ska bara skriva om jeus statyn nu, sedan tar jag resten imorgonbitti! Eller när jag är hemkommen från skola och allt ... Hoppas ni haft en likafin helg som jag, min har verkligen varit lugn och skön, nästa helg blir bättre för den börjar redan på onsdag!



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0