Aldrig nöjd.

Igår satt jag och skrev hela mitt psykologi arbete klart, kändes så bra! Men eftersom jag vet att jag iallafall minst måste ha ett GP för att få mvg, är det ändå lite nervöst, har funderat på om jag ska skriva lite till idag och skicka in det också, jag vill verkligen ha det mvg't ...

Men iallafall, strax efter jag skickat in det gick jag in på pednet och kollade, då hade arbetsmiljöuppgiften kommit in (och likadant där, vill jag behålla mitt mvg måste jag göra den uppgiften) till min stora besvikelse. DET ÄR EN SJUK UPPGIFT! Jag är riktigt besviken att vi får den en vecka innan den ska vara klar och den ska vara inlämnad senast EN DAG INNAN MIN STUDENT! Är det inte sjukt, får man verkligen göra hursomhelst bara för man är högt uppsatt inom skolan?

Måste ju berätta något bra om igår iallafall.. :). Jag började inte förrens 15.05, så jag hade gott om tid att skriva psykologifilmanalysen som sagt, sedan var det skola med Naturprov, det vet man aldrig hur det går, änsålänge ligger jag på vg/mvg där, och mvg är aldrig fel! Tycker verkligen att jag förtjänar det dessutom.

Sedan när jag kommit hem så åt jag lite och så, klockan var ändå halv sex .. Så jag och älskling körde en runda ner till limhamn, jag solade och han kollade på dem som fiskade :). Sedan körde vi runt i limhamn centrum och letade pizzeria, för jag vra sjukt sugen på panpizza, hittade en pizzeria och där gjorde han en specialare till mig med dubbelbotten, GOTT! Blev precis som en pizzahut pizza, utom det extra krispiga, men det var sjukt gott, och jag behövde bara betala 70 :-, men den var värd 150:- LÄTT!

Körde hem till mig så jag fick packa med mig vad jag skulle ha med till älskling och sen körde vi hit (är hos älskling nu). Duschade och så imorse här :). Men nu ska jag borsta tänderna och fixa det sista..

Smack !

Kommentarer
Postat av: malin

2009-05-27 @ 16:07:14
URL: http://malinholmdahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha , oj råkade skicka kommentaren men jag glömde skriva (A) haha , men håller helt med om den där jäkla arbetsmiljöuppgiften . :/

2009-05-27 @ 16:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0