A new week

Och denna veckan är inte vilken vecka som helst! Men som om någon hade kunnat glömma det..  ;).

Imorse började jag med att kolla igenom det jag känner mig osäker på, duschade snabbt och kom precis i tid, hade expo, sedan lunch och i slutet av lunchen åkte jag och Cicci till banken och fick lämnat in papper. Så det är bra, sedan blev jag hämtad av mamma och vi körde bort till apoteket, hämtade ut lite som behövdes och sedan körde vi hem, jag åt och nu precis har jag gjort ett prov.

Måste säga att jag känner mig inte flitig nog ändå, och det är synd, för jag kämpar verkligen!

Förresten sov jag fruktansvärt gott inatt! ;D. Nej, kissning och sedan iväg och köra en dubbellektion, efter det, träffa Carro och få pengar och sedan ska jag höra med Henke om hur vi löser det med pengar för honom också , .. :).
Och ja, lite därnågonstanns (som inte finns) ska jag träffa älskling! <3

Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0