9.30-17.57

Min dag idag, jag måste tillägga, att så fort jag kommit hem denna veckan PLUGGAT fram tills typ, tolv, precis som idag. Men idag var jag på skolan halv tio och gick därifrån någon minut i sex för då larmas skolan. Är inte det sjukt?

Idag har jag rättat det allra sista på rapporten så imorgon ska det verkligen IN! Och nu det sista jag gjort var att skissa, har gjort så mycket jag kunnat och färgläggningen får jag ta imorgon, eftersom jag inte minns vilket bord vi skulle ha.. Men dock har jag kompenserat med en randig fondvägg. Cool är den!

Nu ska jag gå och borsta tänderna och kissa, sedan sova, efterlängtade sömn! Blir kanske mer uppdate imorgon, vem vet ;).

Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0