Jajajajajaja!

Haha, inte nog med att det är snart ett år sedan Jonas härmade han mannen på sommarchansen, utan igr upptäckte även jag och Sara att dom sjunger det i en låt .. :)

Igår hade jag ju först körlektion, jättetidigt!!!! Sen åkte jag hem och åt, fixade mig och handlade mat och fixade ett annat ärende med mamma. Körde hem, åt och efter lite bråk med Fifi somnade jag ute i trädgården, på en madrass, så skönt! Sedan sattes dagen igång på riktigt. Körde hem till Sara och snackade/åt där. Sedan tog vi och körde till handikappbadet så fick jag badat (Sara fegade ur .... ;P). Gick en runda bort till Tbryggan och sedan körde vi in till stortorget, ställde bilen där och gick lite i stan. Trodde inte det var så mycket folk ute en onsdag 21.30 .. !

När vi kom tillbaka till bilen, ca 22.15 körde vi hem till Sara så släppte jag henne där, ringde älskling och frågade om vi skulle sova tsm så han körde ifrån strippen då också. Blev hämtad och körd till älskling och sedan slockande vi :). Vaknade 6.30 av Jonas klocka, så det var bara att masa sig upp en kvart senare för att bli hemkörd. Och jag har varit uppe helatiden sen sju :). Måste komma in i tidigt rytmen, med tanke på imorgon... Galet!

Idag är mitt schema späckat med saker .. Nu på förmiddagen ska/vill jag sola det måste min kropp, har ett eksem eller något som jag haft länge på min haka och nu ska det bort!! Sen ska jag fixa vår picknick korg till ikväll och därefter blir det en övningskörningsrunda med mig själv och därefter bort till körskolan för sista finslipet. Hem, fixa sig extremt snabbt och därefter blir det mys och underhållning från sommarchansen, pildammarna.

Men nu ska jag återgå till Topmodel, heh, måste ju få vakna lite :)

Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0